Thursday 4 April 2013

dr.johnson slim lotion




 harga hanya rm15.00 sahaja dijamin murah dan panassssssss





 
sabun dr.johnson rm5.00 sahaja.

(1 set rm20.00)

(utk penggunaan 2-3 bulan)

-USA formula
-Membakar lemak & melangsingkan badan
-Elok dipakai selepas bersalin.
-Boleh dipakai untuk ibu menyusukan anak.
-Hilangkan stretch MARK selepas bersalin.
-Mengurangkan selulit
-Melegakan sakit senggugut,otot,sendi,sakit belakang & kembung perut
-Sesuai utk urutan utk membuang angin di dlm badan
-Kurangkan perut buncit & mengeleber
-Rasa panas yang berpanjangan
-Menyingkirkan toksin & melawaskan penghadaman
-Anti bakteria

[AMARAN: JANGAN GUNAKAN PADA BAYI & WANITA HAMIL]



Cara-cara penggunaan Set Dr Johnson
1) mula-mula guna Dr Johnson Slimming Soap 80G (gambar di atas Slimming Cream)
~ Sabun ini di gunakan seperti biasa...Gosokkan di bahagian bermasalah selama 3-5 minit...Biarkan buih meresap ke dalam kulit & bilas sehingga bersih...

3) Seterusnya di gunakan selepas mandi iaitu Dr Johnson Natural Essence Hot Gel 150ml (gambar di atas sebelah kanani)
~ Selepas mandi sapukan gel ini di kawasan bermasalah semasa kulit masih lembab...Sapu & gosok lembut 3-5 minit sehinggal gel betul2 meresap ke dalam kulit...Anda akan terasa panas pada awal penggunaannya kerana gel akan berfungsi utk memecahkan lapisan lemak di bawah kulit...


4) Akhir sekali penggunaan Bio-Vitamin C 5000 (Botol Oren)
~ Krim vitamin C ini di gunakan selepas proses slimming...Maknanya selepas seminggu menggunakan Set ini kulit akan menjadi sedikit lembik kerana lemak2 di bawah kulit sudah pecah...Sapu krim ini di bahagian bermasalah 1 kali sehari sebelum tidur...Ini bertujuan untuk menegangkan serta menganjalkan kulit selepas proses pecah lemak...






ACTIVE CARE 3 in 1: bio serum firming cream for anti-scellulite and anti wrinkle skin!!

Ingredian: purified water, propylene glycol, lactic acid, salicylic acid, lanolin oil, apricot extract, ginkgo extract, vitamin E, methyparaben, propylparaben, fragrance..




TESTIMONI 1:
Dulu sy pernah pakai lotion ni semasa zaman study dulu saya suka pakai utk senggugut. Lepas kahwin berat badan naik mendadak, saya cari kat kedai yg sy beli dulu tp kedai tu pn dh xde.. Masa balik kampung utk bersalin sy tgk ada mak sy guna..apa lagi,sy minta mak sy belikan utk sy pakai lps bersalin..Mmg superb..lps bersalin sy maintain pakai ikut aturan..suami pun kata bdn sy dh mcm sblm kahwin dulu..huhuu..sukanyaa..-MILA,PERLIS

TESTIMONI 2:
Salam kak. Akak nak tahu,melompat suami saya bila mula-mula pakai lotion ni. Itulah, nak pakai tak beritahu saya dahulu,sekali dia sapu banyak-banyak. Tapi dia cakap memang best la sekali pakai pun angin-angin beracun semua keluar..hehehe. -IDA,SELANGOR

TESTIMONI 3:
Mula2 saya pakai esok pg saya berak2 kuar mcm minyak2 tapi bukan cirit sbb tak sakit perut. Itu yg saya tny akak..takut juga saya. Rupanya yang kuar tu lemak2 saya yer..Heee..ni yg buat saya teruja nak pakai lagi esok..moga2 cepat singkirkan semua lemak2 kat badan saya nih! - LIZA,JOHOR

TESTIMONI 4:
Assalammualaikum kak. Ingt saya lagi x? Saya dah 1 bln pkai set slimming ni lps 2 minggu berpantang seperti yg akak syorkan. Alhamdulillah..perut saya yg buncit tu cepat jer surut kak. Skrg suami sy lak yg sibuk2 jer nak pakai. Hehehe..
- SHIKIN,KL

TESTIMONI 5:
Hai akak. Sudah 2 tahun saya cari ini lotion,dulu saya ada pakai . Susah mahu cari di mana jual lagi. Saya tengok di FB kawan, akak ada jual. Saya ada cuba lotion lain tak sama bagus macam lotion ini. Saya mahu beli dari akak pula harap selalu ada lagi nanti.Tq - PRIMA,IPOH

TESTIMONI 6:
Terima kasih kak..memang mujarab la lotion tu. Roomate saya pun cuba diaorg kata best!! Saya sebelum ni sembelit susah sangat nak buang air besar dalam 1 minggu kadang sekali paling kerap pun dua kali. Lepas pakai lotion ni senang je nak membuang. Kalo sakit2 senggugut, sakit perut pun saya pakai lotion ni jugak. Kadang buat urut kaki kalo kejang pun saya pakai lotion ni jugak sebab panas - HUMAIRA,USM

TESTIMONI 7:
Owh..lotion ni dah lama makcik cari. Dulu pernah adik makcik guna,makcik pun guna. Nak beli pula orang kat tempat kerja dia dah tak jual..cari kat kedai2 pun xdak. Kalo tak sedap perut..tak sedap badan pakai lotion ni mau berkesan..buang angin2 dalam badan..rasa panas lama..kalo demam,sejuk2 badan pakai lotion ni.. - MAKCIK NAH,PERLIS

TESTIMONI 8:
Semalam saya keracunan makanan,perut memulas2 tapi susah pula nak membuang.. kebetulan saya dh beli lotion ni dari akak..saya pakai lotion ni utk buang segala isi perut yg keracunan tu..Mmg betul la kak..dlm 1jam jer pakai ia buang semua..perut saya dah tak sakit2 sgt dah. Lps ni nak order dgn akak lagi lah.. -NADIA,UUM


1 comment: