Thursday 4 April 2013

u.s.a slimming

Slimming & Firming Gel Soap USA
(Sabun Pelangsing Badan)
.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgU1bxkD0-F1lyvZ6RRAu4hyphenhyphen8vb5BnNXS3bqZNb_Y8RLTbERNcLU42reEFq7VLuPd7vXz8wFEJ3p6I4ZqATCWEvoI1TD1cRULPo7RjCcTV596O9Ptc-eOsi2CFbaMHTJLZpsKBLavHr5Q6B/s1600/slimming+and+firming+gel+soap-+kedai+rals.jpg

harga dengan hamya rm18.00 untuk 12 pcs atau 1 dozen
Harga Dijamin Termurah Di Malaysia !!!
Slimming & Firming Gel Soap (Sabun Pelangsing Badan) ini dapat membantu mengurangkan selulit di pinggang dan punggung serta membantu menghilangkan rekahan supaya warna kulit kelihatan seragam. Ia sesuai digunakan setiap hari bagi menghilangkan kesan rekahan dan mengecilkan saiz badan.

Kandungan :
* Seaweed Extract
* Iny Extract
* Lime Bossom Extract
* Lanolin Oil
* Natural Gel Soap

Kebaikan Sabun Ini :
*  Melangsingkan badan
*  Menganjalkan kulit
*  Mengurangkan selulit
*  Melicin dan melembutkan kulit
*  Membersih dan memudarkan tanda hitam kulit
*  Memudarkan tanda rekahan (stretch mark) pada perut.
*  Membantu mengatasi masalah parut.

Cara Menggunakan :
1. Buat buih pekat (creamy type) menggunakan sedikit air.
2. Urut pada kawasan pinggang, perut,paha dan punggung dengan urutan dari bawah ke atas  beberapa kali.
3. Biar seketika supaya herba dapat meresap ke dalam kulit.
4. Bilas dengan air bersih.
Amalkan sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Sebuku sabun boleh bertahan sehingga 5 -6 hari jika digunakan dua kali sehari. Kesan yang luar biasa boleh dilihat selepas penggunaan selama sebulan.

TESTIMONI PRODUK - USA SLIMMING SOAP DAN JOHNSON SLIMMING CREAM

Arini aku rasa terpanggil nak share live testimoni aku mengenai satu produk ni iaitu USA Slimming Soap. Produk ni aku dapat percuma sebab beli charcoal slimming set. Sebelum ni aku asyik window shopping je coz rasa taku tertipu dengan testimoni palsu. Macam lah tak tau kan. Banyak sebenarnya testimoni palsu ni. Tu yang buat aku survey dulu sebelum beli.

Aku dapat sabun ni as a free git dan aku dah pakai sabun ni dah 2 minggu dan hasilnya peha dan perut aku kecik sebanyak 1 inci. Aku rasa banyak la walaupun seinci je kan...daripada tak de langsung. Lagipun aku suka ngan sabun ni bau dia wangi je...tak de lah bau minyak angin. Wah tak sangka rupany-rupanya ada hasil gak ngan free gift yang aku dapat ni..... Sebenarnya kan aku pun control makan jugak, takde lah melantak suka-suka je. Kata pun nak kuruskan badan. Ini testimoni aku. Kat bawah ni testimoni anak aku, sila baca jika berminat....

Badan anak aku benbentuk pear. Yelah peha dan bontot besar, pinggangnya cam kerengga. Sungguh tak balance. So aku decide nak try kat dia. Bila aku cakap kat anak aku ni namanya Syaza, dia sungguh excited nak cuba. So malam tu aku dah bagi seketul sabun tu kat dia dan ikut je arahan nak gunanya. Lepas mandi, aku letak Slimming Johnson cream dan suruh dia buat squat exercise. Esoknya aku tanya dia dah ukur ke pas bangun tidur. So Syaza ni macam takut2 nak ukur. Lepas tu dia menjerit2 suka..Wah dia berjaya mengurangkan ukur lilit pehanya yang besar cam balak tu. Turun la 1.5 inci. Wah happy sungguh kau ye kak......


4 comments:

  1. boleh x emailkan saya mcm mn saya nak bli product Dr Johnson slim lotion kat u coz hari ni I call u byk kali tp u xpick up phone..email saya norulehsan83@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Salam..sye nk order sabun tu..mcm mne nk order kt awak ye? Boleh emel sye dlu drianarose_95@yahoo.com or ws 0134932443

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete